Thursday, April 1, 2010

Shotcut Aplikasi Pilihan

:bofu_21::bofu_21:
assalamualaikum..
untuk bulan baru hari pertama aku update tapi bukan dengan entry baru..
nie entry aku yang lama tahun 2008 kot! waktu tu aku dengan blog lama..
disebabkan ayat mcm sengal je aku baca mula-mula berblog dulu jadi aku tukar ayat sikit lebih kepada ala-ala skema.. hak3 nak kongsi 1 software yang memudahkan korang buat shotcut untuk pc korang la tak kan untuk jalan plak.. Link download ada kat bawah tu.. Contoh atau cara nak guna software pun dah ada..



HOTKEYZ



sesudah install, pilih new


click untuk pilih segala bagai file untuk diSHOTCUTkan


Contohnya aku pilih internet > mozila firefox
untuk SHOTCUT web google..


Sila la tukar mana-mana yang berkenaan..
pindah ke ta parameter..


Letak link google untuk SHOTCUT > buat pilihan untuk HOTKEYZ..
last skali tab windows setup..


tick kat normal lepas tu ok..

nota jari : ahhhhh!! jadilah dari tak berupdate langsung.. T__T

5 comments:

Anonymous said...

ape ni yash?

Unknown said...

ahahaha..update jgk dari x update kan..haha..nnti nk try sopwer nih..huhuhu

Wan Zawawi said...

Hoho best jugak software ni

ChuyRy™ said...

bestnye software nie..ahahahaha

tuan director said...

pernah guna sw ni. tp kat windows 7 x pun