Monday, March 1, 2010

Sapa Nak Sony Ericsson G900?












sekarang ni aku tak tau nak update apa..
disebabkan aku nak jual SE G900 aku nie..
aku letak la dia kat blog untuk promot..
ada sesiapa berminat dengan hp SE G900 nie??
aku letak harga RM500.. Hp nie masih cun meletop dabom!
cantik kaw2.. serius mcm baru tak caya kalo minat boleh dtg tgk sendiri..kalo aku tipu aku belanja makan la korg yg dtg penat2 nak tgk nie kan.. hek3 :P
aku bagi dia pakai sweter dari dia lahir dan calar balar tak ada sgt pown..
99% masih power! aku pakai pon untuk berinternet jek.. call ke sms ke boleh kira dgn jari..
wifi dia pown super duper beshh *cuma bg aku skrin dia x cukup besar* hu3.. preview boleh tgk cnie Sony Ericsson G900.. kalo minat boleh la tinggalkan komen yaa.. kalo taknak komen boleh email aku hakuygsempoi@gmail.com atau twitter @yashygsempoi..

UPDATE!!
HP da di jual.. ha3 tutup segala urusan! :P


nota jari : kenapa la aku nie susah sgt nak update blog? lepas tu perasan nak berblogging secara serius! hak3 lawak kau yash.. T__T

18 comments:

Cipina said...

macam berminat :P

Cipina said...

link tu broken ke T_T

yashygsempoi said...

fina fento : ha3 mekasih tegor giler tak pasan nak cepat je.. da di betolkan.. berminat??? harga buleh bincang2 he3

Cik Siti Hajar said...

klu rm450 boleh x?

Cipina said...

yash : saya dah follow kamu kat twitter..apa-apa hal saya contact kamu nanti. keep in touch.

** apesal rasa macam special agent cakap je ni?

miszgarfien said...

hahaha...aku baru igt nak suh abg aku lego kan hp ko ni...wahahhaa

Kak Bell said...

nie bukan 5hengget.ini 5ribaan.
Huisshhh henpon ko bersweater laa seyy.
Kacak mcm dekyash gak.Nak skrin besar??..
Ko guna skrin tv 45'' inch aku nie.Kang avatar so ghey ko tgk besar jep.

Hoho..
Jualan raksaksa bermula!
5ribaan 5ribaan

Unknown said...

nie klu tnet free ke x??klu x..xmo ah..hahahaha..450 nk? diskaun le kwn lme..muahahahaha

annadzirah said...

hukhuk.
ade wifi..
bes tu..
300 la..
ahahaha.

stoberycoklat said...

wakakak ko update sendri?..bagus la ko..nk jual henpon ek..xsayang ker?
cantek henpon ko...bg aku jek lah...kire adek badek..free dah le boleh?..ehheh....

kertaz said...

Sweater handphone? Erk.. Tp member2 aku panggil sweater ni sbgai "kondom".. Aku pun pelik.. @_@

x-po said...

wah, dh terjual tu, xreti2 nk blnja aku ke? ekekeh

ChuyRy™ said...

aku baru nak beli..hak3

Legasi Piston Pecah said...

nak...bagi sebijik pon cukup...

wanita mutalib said...

la cepatnyer laku...baru rasa nak berminat weeee.. :p

lizz said...

aku ingtkan ko nk bg free beb.wakakaka

Unknown said...

salam,tumpang promo,saya ada jugak hp yang sama,baru guna 3 bulan ,siapa yg berminat boleh email sy nur_ikhwan@hotmail.com

Faridzuan said...

Aku nak pleaseeeeeeeeeeee....Add aku facebook Faridzuan Pts :)