Saturday, February 13, 2010

4 Website Pilihan Uji Kelajuan Internet

Selamat Menyambut Tahun Baru Cina untuk mereka yang menyambut!!

Mungkin ramai dah tau tapi aku nak share gak ngn korang kot2 ada yang tak tau ke kan..
Kat cni aku senaraikan 4 website pilihan utk uji kelajuan internet korg.. Bagi aku website2 nie agak kool tapi tak tau la korang ada website lain ke kan.. aku saja la carik kat pak google dan terjumpa.. oke ke tak pada korg aku tak tau la kan.. hu3


1. SpeedTest.Net


2. Bandwidth Place


3. 2Wire


4. KIFY


nota jari : Lagi sekali aku berjaya UPDATE!! dlm bulan yg sama hak3 yey!! \^_^/

9 comments:

Jaws said...

paperpon aku nyer tenet sentiasa lembap..
tak best nak test..
wat sakit hati jer..
haha..

-unknown- said...

hAhha..kat tempat aku naik 3 lebih..bez giler download.hahaha

kertaz said...

Bukan betul2 accurate pun speed test tu.. Macam speedtest, dulu ada berapa kali ntah gila.. Connection pegi US = 20mbps download.. WTF? ~.~'

yashygsempoi said...

kertaz : tuh la pasal weyh aku tau web2 nie bukan betol sgt yok yo o0o0ooo je aku nya speed donlod laju gitu.. ha3 saje je try..

Unknown said...

hahaha..speed aku sentiasa slow..xperlu test2.. T________T

stoberycoklat said...

slow cam sipot..H1N1...test pon xgune..huhuhu

bistari said...

aku slalu gune speedtest je..
tu je url senang aku nk ingt..
hahaha..

Khalid said...

yup.. aq punyer tenet pn sntiase lmbt.. cesss...

Wan Perlis said...

speedtest ja slalu guna