Wednesday, December 22, 2010

Sony Ericsson Vivaz Pro U8i - Camera

Dimulakan dengan Bismillah.. Disudahi dengan Alhamdulillah.. Begitulah sehari dalam hidup kita mudah-mudahan dirahmati ALLAH...~ ^_^ As'salamualaikum dan Salam Sejahtera semua!

Seperti yang dijanjikan entry pada kali ni berkaitan BATIN Vivaz Pro, ZAHIRnya boleh tengok pada entry lepas.. hahaha Entry sebelum ni aku hanya tunjuk kecantikan luaran Vivaz Pro atas dia, bawah dia, kiri dia, kanan dia.. huhuhu tapi aku tak tunjuk pun spesifikasi handphone Vivaz Pro ni kat korang kan? ok korang boleh usha gambar kat bawah ni..

tak jelas boleh klik untuk kejelasan berganda! *besar punya!!*

Sekarang spec dia pun dah tau.. Jadi jom kita terjah BATIN vivaz Pro ni! Untuk kali ni aku fokus kepada kamera dia.. Sebab apa aku fokus pada kamera dia? Bagus sangat ke? haaaa.. Kamera dia sangat la best walaupun hanya 5.1mp sahaja! Bila tukar kepada function rakaman video, resolution dia menjadi HD.. Maknanya kat sini video tu akan menjadi sangat-sangat cantik rakamannya.. Cerita banyak pun macam tak guna kalau tak tunjuk bukti.. Kat bawah ni aku ada amik beberapa keping gambar dari Lensa Vivaz Pro kekasih hati aku.. gegegege TANPA EDIT YE!













Dan ada beberapa demo gambar PANORAMA..



9 comments:

stoberycoklat said...

pic tutti frutti sumpah wat aku terliur..ceh3....

Paan Jr said...

ai terliur pic bwh skali tuh. ape tuh? hahaha

Ryehanna said...

mmmm cantik gmbr dia... jelas gile... :D

Fareast said...

gambar2 yg di snap gune S.E komfem cantik dan jelas... itu lh kelebihanya..

bentuk model vivaz nie pun unik bg aq lh.. hehee :D

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ said...

saye pun gune vivaz!weee~
tapi bukan yg pro yg biase..

Anarm said...

aku nak beli gak la yg mcm ko..

apiih said...

panorama tu lawa..ajar i leh??ihihihih

Faridzuan said...

Handpone SE VIVAZ ni aper e hagernyer? Kalau ada promo rayer rase2 hager bape ek? Cantik :D

Anonymous said...

salam...
sy baru2 nh ad beli vivaz pro...
tp saurya muskil la dengan qualiti picture dan quality video nya...
blh x awak attachkan videonya sekali...
klu xkeberatan blh hantar ke email saya chocoo_latee@yahoo.com