Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya



Hari Raya akan menjelang beberapa hari je lagi..
Amacam persiapan? hehehhee.. Aku simple dan sempoi jek..
Bila cakap pasal Hari Raya mesti dalam kepala "makanan"..
Macam-macam menu akan ada waktu Hari Raya nanti kan?
Untuk aku menu WAJIB ada dah tentu 6menu pada gambar di atas..
Kalau tak ada tak sah! Macam tak lengkap je Raya tu..
huhuhuhu.. Korang punya menu macam mana pulak? =)

Aku tak tau nak taip apa lagi.. Ni je la buat masa sekarang..
Dengan ini aku memohon Maaf jika ada Tersalah dengan korang semua..
Harap di Maafkan.. Kita manusia tak akan terlipas dari buat silap..
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR & BATIN..
Dari aku untuk semua.. ^__^

5 comments:

naz said...

oh, ku ke org pertama wish kat comment ni? hooyeaahh. selamat raya makcik yash. mtak maaf klau jari ni menaip sesuatu yg mengguris jiwa.hohohoh!

Ryehanna said...

selamat hari raya wehh!

raya nanti meh ar dtg umah.. hehehe
leh bg aku duit raya... :P

broSKL said...

sume menu kt atas tu aku bedal je janji kenyang.. hehe

nani said...

Salam, dijemput juga memberi komen di:
http://banterasrasulpalsu.blogspot.com

lizz said...

selamat hari raya wei. seb baik aku kenyang dah, if tak...sah2 aku kecur dah tgh ko nyer menu ni wei.hahaha