Tuesday, September 15, 2009

Design Kad Raya Dapat Duit Raya



Masa aku aktif berblog tahun lepas, tiba je raya masing-masing
design kad raya untuk tukar dgn blogger-blogger lain..
Tahun ni apa kata aku nak buat contest "Design Kad Raya Dapat Duit Raya"..
Dah alang-alang korang design kad raya untuk bertukar-tukar dgn bloggers..
Apa kata join contest yang aku buat.. Mana tau leh menang ke..
Duit raya yang aku nak bagi tak la banyak..
Sekurang-kurangnya rasa jugak penat lelah korang
design kad raya berbaloi bila menang kan??

PEMENANG-PEMENANG
Keputusan Muktamad.. ^__^

Tempat Pertama : http://www.firdee.net (done)

Photobucket

Tempat Kedua : http://nurf1907.blogspot.com (done)

Photobucket

Tempat Ketiga : http://nurrstyle.blogspot.com

Photobucket

CONTEST DI TUTUP!!
Pemenang Akan Di umumkan Dalam Waktu Terdekat ni..
Terima Kasih Pada Para Peserta yang Menjoinkan Diri untuk Contest ni..

Hadiah :
- 1st : Wang Tunai RM20 melalui M2U @ Cimbclicks
- 2nd : Wang Tunai RM15 malalui M2u @ Cimbclicks
- 3rd : Wang Tunai RM10 malalui M2u @ Cimbclicks

Syarat-syarat Penyertaan :
- terbuka kepada semua umat islam yang bakal menyambut aidilfitri..
- boleh buat entri pasal kad raya tersebut dan bagi tau aku di twitter @yashygsempoi..
- boleh juga email terus design kad raya ke aku dgn meletak subject "Design Kad Raya Dapat Duit Raya" hakuygsempoi[at]gmail.com..
- tarikh tutup penyertaan 16/9/09 tepat jam 12am..

Penambahan syarat-syarat penyertaan :
- seorang untuk 1 design
- saiz tidak kesah.. ikut suka korang la..


Agak-agak la kan.. Ada ke yang nak join? huhuhuhuh.. =)

30 comments:

Mat GitarKapok said...

klo design lebih dari satu boleh kan..? (rajinnya aku ni haha)

Jaws said...

huhu...
bab2 design ni aku malas skit..
aku tak kreatif..
huhu...

x-po said...

insyaallah aku join..sbb aku xtdo mlm, so xda bnda nk wat..hehe

blowie said...

masyukk la kejap sapa yg menang ni :D

Ryehanna said...

ala...
ko bg contest yg aku x terer...

huhu

boboiz said...

wah..siap buat contest tu..caya lah...aku plak tak reti bab bab design nie..tengok cam mana dulu...

chokilala said...

aku failed design. hohoho. kalau suruh buat entry merepek, excellent la :P

yashygsempoi said...

brotherSKL : seorang 1design.. =)

Jaws : malas ke? huhuhuh.. x pe kalo rajin wat la.. =p

x-po : meh2 join mana tau rezki kan? =)

blowie : x la masyuk pown.. adih kecik je..

ryehanna : alaa.. juin je la.. ehh! x payah juin la.. aku ade tugas.. hhehhehee

boboiz : tak tau x pe.. join je la.. mana tau ade rezki kan?? =)
aku pown tau wat contest je.. kui3

chokilala : ko memang nyah.. tau wat n3 merapu meraban je.. tuh join contest zelo masyuk weyh!

sickchild said...

pergh. aku nak masuk.
hahaha.

yashygsempoi said...

sickchild : meh2 join mana tau aku tertarik dgn design ko! hahahhahha..

naz said...

br pasan, bwat contest gak.ku mmg suke design tapi xhebat.hohohoho.

Unknown said...

insyaAllah aku join.. hehe~

yashygsempoi said...

naz : huhuhu! kalo camtu ape lagi meh join la! =)

olin : hehehehhe.. oke! juin sebelom tarikh tutup! =)

Unknown said...

dah emel kamu ok~

Stay Sane Mama said...

nnti sy join

Unknown said...

lihat sini,

http://olinsafura.blogspot.com/2009/09/kad-raya-bubuh-gambar-aku-ok-tak.html

broSKL said...

tarikh tutup bila ek..?

yashygsempoi said...

olin : oke dah dapat kad ko.. =)

sarah al-idrus : sila2 juin.. =)

broSKL : tarikh tutup da di tulis lorh.. 16/9 nie tepat jam 12am.. =)

Liyana Lunia said...

nk joinnn woh. takpa satg abis clas i design naa. tp x lawa plak cancel T________T

firdee said...

salam,
sudah dapat kan kad saya? kalo x dapat lagi boleh ke sini http://www.firdee.net/2009/09/15/salam-aidilfitri-1430h/

j0j0_bdiN@ said...

yuhu..
da siap da kad raye eksklusif tok ko weh..

mari ushar blogku!
amacam?

lumut said...

nak join tp busy..aiseh...kalo ant akad yg dah ade kat blog tuh buleh ka??hehe...
http://semalamesok.blogspot.com/2009/09/harap-sudi.html

=p

broSKL said...

boleh x bg aku email ko..aku trus send kad raya tu..?

Fitrah Manusia said...

ala...lis ru je dpt siapkan semlm...x sempat ar ni..hurm,mmmm

firdee said...

yehuu...dapat duit raye...heee ^^...makasih juri =)

nurr said...

yey!! thx yash..walaupon no.3 lepas da top up tu.. :)

Liyana Lunia said...

lawa la firdie pnyaaa T______T fatehah dgn nurr pn lawaaa wuuuu

ta sempat nk join sbb busyy gila tsk

btw congrats korg² yg menang ituww

naz said...

hohohohoh! aku tak tahan no.2 tu, nak gelak lagi ni.sambung.wakaka. btw memang kreatif smuenye. =)

KNizam said...

- - - - -

selamat hari raya aidilfitri 1430h
maaf zahir batin. hehe :)

Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
Suasana hari raya walau di mana pun jua
Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

Luth Textile said...

waaaaaa aku lewat.. aku lambatttt