Sunday, January 31, 2010

Cara Membuat Rokok Balut

PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT:MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN

tak tau aku nak update apa.. kang tetiba aku buat keje giler iaitu MEMADAM BLOG BURUK aku nie baik aku update sesuatu yang merapu meraban dari buat keje giler tersebut.. ha3 sila hayati gambar2 di bawah untuk para perokok terutama yang sedang berniat untuk berhenti merokok aku sarankan pakai la rokok balut nie.. sebabnya KORANG AKAN RASA MALAS NAK BALUT jadi merokok pon kurang.. terbukti depan mata aku iaitu abg aku sendiri skang dia STOP terus merokok.. he3












kata-kata : Aku dah weng sesangat da nie.. T___T

21 comments:

stoberycoklat said...

peh yash...entry sal rokok plak aii.. ok akan aku cuba cara2 tersebut..waakkaka

ery said...

idop tanpa rokok lgi best..hehehe

Anarm said...

aku balut rokok ni takyah pkai alat tu.. balut golek2 kt tapak tangan je..

isap rokok ni memang rasa malas je nak balut2.. berkesan kot.. yg bestnye die ade perisa.. bau pn sedap.. nak beli ah pasni.. :p

miszgarfien said...

ooiitt yash....ekau ngajo org balut natang 2 ke...adooiii....bapak den slambo jo dio balut rokok 2...jap jo dh siap...xyah pkai natang 2 dah



**en.anarm, sila berhenti merokok ok...berkobar2 je ckp nak stop

Jaws said...

ko isap rokok erk?
report kat mak ko nanti..
baru tau...

Unknown said...

daripada balut,baek beli jerk kat kedai...wahahahahahaha

x-po said...

xbest isap rokok ni..leceh, amik ms nk wat..baik beli dunhill je trus

Ery said...

@xpo itu la pasal beli dunhill lg senang... Kat mn2 on ada jual... Heheh

yashygsempoi said...

xpo & Ery : untuk orang yang berniat nak benti rokok boleh la.. dgn nak berjimat! ho3

-unknown- said...

aku x isap rokok jadi aku xyah la blaja buat benda nih.hahahaha..kau ajar la buat benda lain lak.isap benda lain lak..yang lebih best..hahaha

kertaz said...

X yah pakai mesin pembalut tu.. Gulung jer ngan jari.. Tp nyusahkan.. Baik beli kotak siap.. EKekeke..

p/s : ko rembat mana hah tembakau, puntung ngan alat pembalut tu? curik ar? woooo...

Ery said...

Dulu pnh gak isap okok ni... Mmg berbaloi la... Dalam sebulan spend dalam rm20 je kot... Mmg berbaloi arr...

topo said...

aku tak sangka ada tutorial ni kat sini..
ko hisap rokok gulung ni ke weh?
hahaha member aku dulu suka bnda ni.. aku suka bau dia.. ada perasa stroberi la bagai.. hahaha

lizz said...

pergh. sempoi. aku tak tahu menahu care wat ni pun and rasenyer tak teringin nak cube cuz aku rase cam pahit je.kehkehkeh

menteil said...

haha... dak2 rumah aku ramai pakai mende nie.. jimat sket.. tapi aku jarang la...

*aku selalunya letak tembakau dulu.. baru letak 'puting'.. huhu..

Mat GitarKapok said...

bengong ajar orang isap okok balut haha..aku leh gulumg guna jari je..hehe mmg menjimatkan n boleh mngurangkan kadar penghisapan rokok..sbb mls nk balut haha tp kadang2 kalau aku nk balut trus buat 10 btg pastu simpan dalam kotak hehe..

muhammad fakhruddin said...

ayah den pun reti guna benda ni...tp embah lg terror,x pyh benda alah ni gulung pakai tgn ;)

sickchild said...

wakkaka member aku cite dye takde duit then tembakau tu dye gantikan ngan serunding hahahha. ala ala herbs gituu. haha

syin said...

tumpang tanya, rokok ko sendiri ke ni...? hahaha...

rokok ni bau dia best woo...mcm2 perisa....tapi aku rasa xde la menjadikan perokok berhenti merokok...

Stargone said...

cait.. kalau dah pakai roller tu tak susah lar jadinya. macam mana nak berenti merokok. hahaha

Unknown said...

macamana nk order ya..tau tak seller jual pembalut rokok tu