Saturday, June 6, 2009

Siri-1 : aKu di KuLim


pada mulanya niat aku nak tgk sawah tapi tak kena masa pulak..
nak berlari-lari tgh sawah, masuk dalam sawah.. ekekkeke.. tu angan2 je..
peluang tak ade.. dapat tgk pon jadi la dari kempunan.. hhehhehe..


lepas tuh g sedim mandi sungai.. huhuuuhu.. pah kata kat citu ade jambatan ape tah
leh jalan ats tu kalo nak.. tapi tak sempat la.. ats lagi rasanya,
aku mandi tu pon kat belah bawah jew kowt! aku pon tak ingat dah.. =p
tekan sini



ni time lepak kat mamak ape tah nama dia sebelah cs.. huhuhuh..
ramai ade time ni aku je malu2 nak amik pict.. ade bro givi, core, pah, ciko..
sebelah malamnya g cc lahm, salah sowg member LC jugak..
dia ade bukak cc so, nak lepak sana jumpe geng2 lain..
jumpe emag, yegor, apachee, gaara, yaya..


ni g jalan2 kat penang.. hohohoho.. kat bukit bendera..


tak naik pon tak sempat.. dapat tgk pintu pon jadi la.. lol


baru sampai nak tgk tiket naik bukit bendera.. sekali full daaa.. t.t




ni kat kedai makan! hahhahah.. penat jalan2 pewot lapo la tggu makanan smpai,
kita bergambor dulu!!


ini adalah komtar.. hohohohoh~

update!!
tarikh: 6 - 9 Febuari 2009

2 comments:

ezanykun said...

mende la member LC tu e..?

LC stand for what.. hehe..

yashygsempoi said...

oit! hehehehhe~ LC adalah LET's CHAT la nyah nini.. ekkekeke~ lol